冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

【文字翻译】Across the Wall – Ch1(100)(百日翻译 – 九十二つ日)


于是继续翻译古国,再多点一根蜡给尼克……

【文字翻译】Across the Wall – Ch1(100)(百日翻译 – 九十二つ日)

写在前面的ATTENTION:本的一切利属原作者及出版社所有,本人翻译纯属自练习支持正版。若有不妥之处请指出,保会及时删档撤文。若有bug各位不吝教,谢谢

“Waste not,want not,” saidDorrance. “Even ifyour blood is tainted, it has succeeded beyond my dearest hopes. I have long dreamed of waking Her.”

“不浪费,无期待,”多瑞丝道,“就算你的血已不再洁净,试验结果依然超过了我最好的预期,我期待着复活她已久。”

“It, you mean,” croaked Nick.

“是它,对吧”尼克嗓音嘶哑。

Dorrance tied off the bandage, then suddenly slapped Nick’s face hard with the back of his

hand.

多瑞丝扎好绷带,继而忽然用手背用力地扇了尼克的脸颊一巴掌。

“You are not worthy to speak ofHer! She is a goddess! A goddess! She should never have

beensent away! My father was a fool! Fortunately I am not!?

“你根本不配谈及她!她是一位真神!一位神明!她根本不该被送走!我父亲真是太蠢了!幸好我可一点都不傻!?”

Tbc


评论
热度(4)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER