冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

You Complete My Soul - Marc Terenzi

【歌词翻译】You Complete My Soul - Marc Terenzi(百日翻译DAY 27)


依靠外力,这样真的好吗?^_^

[Verse:]

I'm feeling tired of times

When you're not with me

I'm missing a part of myself

That I can not be

I'm longing the times that we met

Like flowers the sun

The desert is needing the rain

And I'm on the run


我深感疲惫
只要你不在
我即不再完整
我难以承受
我总想起我们相遇那时
像鲜花沐浴阳光
沙漠渴求雨水
我持续奔跑

[Bridge:]

But you can change everything

And make all undone


可你却能改变一切
让我的努力全为徒劳

[Chorus:]

'Cause only you can complete my soul

Only you

You can make me whole

Will you take my hand

Without you

I'm just half a man

You complete my soul


只有你 能让我的灵魂完整
只有你
能让我完美无缺的存在
你会牵起我的手吗
你不在
我便只余半身
你令我灵魂完整

[Verse 2:]

I've longed for the taste of your lips

Like sand tastes the sun

I'm missing a part of myself

When I'm on the run


我想念你双唇的触感
像沙粒品味阳光
我失去了自身的一部分
我持续的奔跑

Ohh

 

[Bridge:]

Only you can change everything

And make all undone


可你却能改变一切
让我的努力全为徒劳

[Chorus:]

'Cause only you can complete my soul

Only you

You can make me whole

Will you take my hand

Without you

I'm just half a man

You complete my soul


只有你 能让我的灵魂完整
只有你
能让我完美无缺的存在
你会牵起我的手吗
你不在
我便只余半身
你令我灵魂完整

[Verse 3:]

I'm needing you

Like sand needs the shore

I promise this time

Will be better then before


我需求你
就像沙子需求海岸
我保证
我会成为比过去更好的自己

[Chorus:]

'Cause only you can complete my soul

Only you

You can make me whole (only you)

Will you take my hand (take my hand)

Without you

I'm just half a man (I'm just half a man)

You complete my soul

You complete my soul

You complete my soul

只有你 能让我的灵魂完整
只有你
能让我完美无缺的存在
你会牵起我的手吗
你不在
我便只余半身
你令我灵魂完整
你令我灵魂完整
你令我灵魂完整


SONGWRITER: MARC TERENZI & TOM REMM


评论
热度(1)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER