冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

Hear You Me (Jimmy Eat World cover) - Paramore

【歌词翻译】Hear You Me - Jimmy Eat World (百日翻译DAY 64)

六月一日。
阴谋是无法改变历史进程的(骗人……)
从前和现在及未来,在星海之间有一座要塞。比起星球也许很小,但那里是家,永远是。
愿风和自由永恒。


【歌词翻译】Hear You Me (百日翻译DAY64)

There's no one in town I know

You gave us some place to go

I never said thank you for that

I thought I might get one more chance

What would you think of me now

So lucky, So strong, So proud?

I never said thank you for that

Now I'll never have a chance


我在城里是个陌路人
你为我们提供了一个安居之处
我从未向你诉说谢意
我以为我总会再有一次机会的
你会怎么看待我?
幸运?强壮?令人自豪?
我从未向你诉说谢意
现在再也没机会了

May angels lead you in

Hear you me my friends

On sleepless roads, the sleepless go

May angels lead you in


愿天使引领你
你可曾听到 吾友
不眠的街道 失眠的人行色匆匆
愿天使引领你

So what would you think of me now

So lucky, So strong, So proud?

I never said thank you for that

Now I'll never have a chance

你会怎么看待我?
幸运?强壮?令人自豪?
我从未向你诉说谢意
现在再也没机会了

May angels lead you in

Hear you me my friends

On sleepless roads, the sleepless go

May angels lead you in


愿天使引领你
你可曾听到 吾友
不眠的街道 失眠的人行色匆匆
愿天使引领你

May angels lead you in

May angels lead you in

May angels lead you in

May angels lead you in


愿天使引领你

And if you were with me tonight

I'd sing to you just one more time

A song for a heart so big,

God wouldn't let it live


若你今夜来到我身边
我要再度为你歌唱
为你宽大的心胸
神亦不能容纳

May angels lead you in

Hear you me my friends

On sleepless roads, the sleepless go

May angels lead you in


愿天使引领你
你可曾听到 吾友
不眠的街道 失眠的人行色匆匆
愿天使引领你

May angels lead you in

Hear you me my friends

On sleepless roads, the sleepless go

May angels lead you in

On sleepless roads, the sleepless go

May angels lead you in


愿天使引领你
你可曾听到 吾友
不眠的街道 失眠的人行色匆匆
愿天使引领你
不眠的街道 失眠的人行色匆匆
愿天使引领你

Songwriters

ADKINS, JAMESCHRISTOPHER/BURCH, RICHARD E/LIND, ZACHARY MICHEL/LINTON, THOMAS DARRELL

比起虐,更像是一种温暖的怀念,今天来泡一杯红茶吧^_^


评论
热度(1)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER