冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

My First Ride - Aaron Carter

【歌词翻译】My First Ride - Aaron Carter(百日翻译DAY 65)

好热闹……【趴下


My first ride

Wait outside

I'm steppin' inside

I don't really care

What everybody says

That a hot ride with the girls away,anyway

我的初次狂飙
等在外面
我在车里跳来跳去
我实在是不在意
他人都会说什么
跟女孩一道飙车一定很爽 对吧

All I wanna do is drive, okay

Can't stay, can't stay, and I can't wait

Any day, any day now

It's official

AC, I'ma place my initials

You little weasels

我唯一想做的就是启动引擎 好吧
等不了了 等不了了 我再也等不下去了
任一日 任何一天
我是认真的
AC,瞧我把名字首字母都放上去了
你这个小滑头

Now I got diesel

I can hold the steering

Real steady, get steady

When I gotta refuel

Crank the track up

Now I'm grown up, and all sewn up

I'm comin' through

With the system blastin'

Bangin' my head

Hell raisers raisin'

柴油已加好
我握住了方向盘
一切就绪 坐稳了
当我加好了油
跟上轨道
我已经长大了 你们都闭嘴吧
我已经彻底燃起来了
系统爆破
在我的脑中炸开
老东西们都下地狱去吧

Watch me

Ride 'til the tank is empty

Anywhere I wanna go

Don't tempt me

I wanna roll to the Hoop

In the Bentley

Ridin', ridin', ridin'

看我
狂飙直到油缸全空
我就是要上路 去随便什么地方
不要诱惑我
我要伴着车轮摩擦声
驰骋在本特利市的街道上
狂飙 猛冲 冲刺

Catch me

Or ya gonna be

Left lonely

In the dust

Of the one and only

Can't hold me

Control me

When I'ma

Ridin', ridin', riding

(uh uh ah ah ah ah uh ah ah ah uh)

Ridin', ridin', riding

(uh uh ah ah ah ah uh ah ah ah uh)

Ridin', ridin', riding

抓住我
不然就
留在原地
烟尘满面
抱不住我 
也控制不了我
狂飙 猛冲 冲刺
狂飙 猛冲 冲刺
狂飙 猛冲 冲刺

Trouble burn

Rubber burn

It's my turn

I'm here when you cross the road

Mark the turn

Feels like Formula One

But oh no

I'm getting pulled over

By the one five oh

What the deal, yo, uh

烦恼烧掉
胶皮烧掉
轮到我了
当你横穿马路 我就在这里
潇洒转弯 就像在F1赛场上
喔不
我被迫停在了路边
巡警截停了我
发生了什么事 噢

Officer tell me

What's the problemo

(You were driven way to slow)

(You gotta do 60 you were doing a 4-0)

Let me see your drivers license

And registration

I don't need one, it's Aaron's AlienNation

I'm just Carter

警官告诉我
出了什么事
(你启动速度太慢了)
(你要在4步之内加速到时速60)
让我看看你的驾照
还有车牌号
我才不需要这个呢,这里可是艾伦异端王国
我就是那个卡特

Here we go, then I laugh

If you let me off I'll

Write your daughter and autograph

Then he laughed, and said 'sure'

Gimme your ticket

He said 'boy look'

Get outta here before I lose my cool

And act like a driver

(You know the rules)

就是这样 然后我放声大笑
如果你放我过去
我就给你女儿签个名
结果他也笑了 说“好啊”
把你的罚单拿来
他说道“小子,听着”
在我失去冷静前滚出这里
老老实实好好开车
(你懂交规的)

Watch me

Ride 'til the tank is empty

Anywhere I wanna go

Don't tempt me

I wanna roll to the Hoop

In the Bentley

Ridin', ridin', ridin'

看我
狂飙直到油缸全空
我就是要上路 去随便什么地方
不要诱惑我
我要伴着车轮摩擦声
驰骋在本特利市的街道上
狂飙 猛冲 冲刺

Catch me

Or ya gonna be

Left lonely'

In the dust

Of the one and only

Can't hold me

Control me

When I'ma

Ridin', ridin', riding

(uh uh ah ah ah ah uh ah ah ah uh)

Ridin', ridin', riding

(uh uh ah ah ah ah uh ah ah ah uh)

Ridin', ridin', riding

抓住我
不然就
留在原地
烟尘满面
抱不住我 
也控制不了我
狂飙 猛冲 冲刺
狂飙 猛冲 冲刺
狂飙 猛冲 冲刺

Slow down

My first ride

I'm steppin' inside

Watch me

Ride 'til the tank is empty

Anywhere I wanna go

Don't tempt me

I wanna roll to the Hoop

In the Bentley

Ridin', ridin', ridin'

慢一点
我的首次狂飙
我在车内跳来跳去
看我
狂飙直到油缸全空
我就是要上路 去随便什么地方
不要诱惑我
我要伴着车轮摩擦声
驰骋在本特利市的街道上
狂飙 猛冲 冲刺

Catch me

Or ya gonna be

Left lonely'

In the dust

Of the one and only

Can't hold me

Control me

When I'ma

Ridin', ridin', riding

抓住我
不然就
留在原地
烟尘满面
抱不住我 
也控制不了我
我在
狂飙 猛冲 冲刺

Watch me

Ride 'til the tank is empty

Anywhere I wanna go

Don't tempt me

I wanna roll to the Hoop

In the Bentley

Ridin', ridin', ridin'

看我
狂飙直到油缸全空
我就是要上路 去随便什么地方
不要诱惑我
我要伴着车轮摩擦声
驰骋在本特利市的街道上
狂飙 猛冲 冲刺

Catch me

Or ya gonna be

Left lonely'

In the dust

Of the one and only

Can't hold me

Control me

When I'ma

Ridin', ridin', riding

(uh uh ah ah ah ah uh ah ah ah uh)

Ridin', ridin', riding

(uh uh ah ah ah ah uh ah ah ah uh)

Ridin', ridin', riding

(uh uh ah ah ah ah uh ah ah ah uh)


抓住我
不然就
留在原地
烟尘满面
抱不住我 
也控制不了我
我在
狂飙 猛冲 冲刺
狂飙 猛冲 冲刺
狂飙 猛冲 冲刺

Songwriters

SECON, LUCAS/POWER, MICHAEL


评论
热度(1)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER