冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

Angie - The Rolling Stones

【歌词翻译】Angie – the Rolling Stones(百日翻译DAY 77)


77天,真是不可思议(感动\(^o^)/~
特别选择了这一首哀而不伤的歌,感谢所有曾经伴我度过长夜的你们,你们也像一首歌谣,在记忆里闪光(づ ̄3 ̄)づ╭❤~


Angie, Angie

Whenwill those dark clouds disappear?

Angie,Angie

Wherewill it lead us from here?

Withno lovin' in our souls and no money in our coats

Youcan't say we're satisfied

ButAngie, Angie

Youcan't say we never tried


安琪尔 我的天使
乌云何时才会散去
安琪尔 我的天使
命运会带我们至何方
我们的灵魂里没有爱
我们如今身无分文
你可不能说我们过得很好
安琪尔 我的天使
但你也不能说我们没有努力过

Angie,you're beautiful

Butain't it time we said goodbye

Angie,I still love you

Rememberall those nights we cried

Allthe dreams we held so close

Seemto all go up in smoke

Letme whisper in your ear

Angie,Angie

Wherewill it lead us from here? Yeah


安琪尔 你是如此美丽
但我们许或该分道扬镳
安琪尔 我依然爱着你
仍记得我们相拥而泣的夜晚
可那些我们曾经坚持不懈的梦想
却已如云雾般消散
允许我在你耳边轻诉
安琪尔 我的天使
命运会带我们至何方

Oh,Angie don't you weep

Allyour kisses still taste sweet

Ihate that sadness in your eyes

ButAngie, Angie

Butain't it time we said goodbye

Withno lovin' in our souls and no money in our coats

Youcan't say we're satisfied

ButAngie, I still love you baby

EverywhereI look I see your eyes

Thereain't a woman that comes close to you

Comeon baby dry your eyes

ButAngie, Angie

Ain'tit good to be alive

Angie,Angie, you can't say we never tried


安琪尔 不要哭泣
你的亲吻依然甜蜜
我不愿看到你眼眸中的伤痛
安琪尔 我的天使
但许或我们该分道扬镳
我们的灵魂里没有爱
我们如今身无分文
你可不能说我们过得很好
安琪尔 我依然爱着你
我四下张望 再看着你的眼眸
没有其他女性能及得上你
亲爱的 快擦干眼泪
安琪尔 我的天使
活着是如此的美好
安琪尔 我的天使 你可不能说我们没有努力

Songwriters

JAGGER,MICK/RICHARDS, KEITH


评论
热度(1)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER