冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

Anaesthesia - Maximilian Hecker

【歌词翻译】Anaesthesia - Maximilian Hecker(百日翻译DAY 86)

很美的歌~还是更喜欢我的喵版翻译^_^


She woke me up at night

To carry me outside

We hid in deeper forests

And fainted in the dark


她半夜唤醒了我
带我至静寂夜空
我们藏入密林深处
陶醉于黑暗之中

Anaesthesia

Anaesthesia

Shining, brilliant darkness

No more need to run


心醉了
为你目眩神迷
闪耀、明亮的黑暗
再不想逃离

Oh, tonight is the night of my life

And tomorrow is the first day of my life

'Cause you are there to hold me

And I sing


今夜是我生命中的那一夜
明日是我生命中的新一日
只因你拥我入怀
我唱起了歌

I wallow in sounds of flapping wings

Flying in darkness while she sings

Oh my Lord, I will be

我在振翼声中沉沦
她的歌声飘散于夜空
神啊 我愿意



搬运一下评论——

_参商:这首哎wwww

不莉不莉:好快,已经这么多天了。加油啊~
雪猫_弥卓之门回复了  不莉不莉:嘿嘿,蹭狗~所以来画个插图鼓励我嘛=ww=
不莉不莉回复了  雪猫_弥卓之门:收到,拖稿中…继续努力…

评论
热度(5)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER