冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

All Love Can Be - James Horner

【歌词翻译】All Love Can Be – Charlotte Church(百日翻译DAY 87)
*A Beautiful Mind soundtrack

致James Roy Horner,R.I.P,天堂没有事故,笙歌永世流传。


I will watch you in the darkness

Showyour love, will see you through

Whenthe bad dreams wake you crying

I'llshow you all love can do

Alllove can do


我将于黑暗中守望你
示你与爱 爱通晓一切
若噩梦令你哭泣
我将示你与爱
爱全知全能

Iwill watch through the night

Holdyou in my arms

Giveyou dreams where love will be

Iwill watch through the dark

Tillthe morning comes


我会彻夜陪伴你
拥你入怀
赠与你爱之美梦
我会伴你度长夜
直至晨曦破晓

Allthe light I'll take you through the night to see

Alight showing us all love can be

我会引你度过长夜迎接光明
光明令我们知晓 爱无所不在

Iwill guard you with my bright wings

Staytill your heart learns to see

Alllove can be


我要用我的光辉之翼引领你
直到你心领神会
爱无所不能

Songwriters

JENNINGS,WILL / HORNER, JAMES


评论
热度(1)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER