冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

Aftermath - Lifehouse

【歌词翻译】Aftermath – Lifehouse(百日翻译DAY 004)


喵嘤,今天好冷~

We have kept a light on through the trouble

Treaded water in a sea of tears

Now I'm shooting arrows across your night sky

Trying to land in your atmosphere


我们对麻烦保持信心

在泪海里踏过水面

我射出的箭划过你的夜空

试图降落在你的大气层

If we can make it through this storm

And become who we were before

Promise me we'll never look back

The worst is far behind us now

We'll make it out of here somehow

Meet me in the aftermath

Oh Meet me in the aftermath


若我们能度过这场风暴

回到从前

答应我不要再回顾过往

最坏的已被我们抛在身后

我们总会好起来的

与我在劫后相聚

与我在劫后相聚


There's so much more to life than all of the hours

Moments that just slide beneath our feet

In the times that we put it all on the table

And help feels too far beyond our reach


这一刻重于生命

时光在我们脚下路过

我们摊牌了一切

但援手似乎还是离我们太远太远


If we can make it through this storm

And become who we were before

Promise me we'll never look back

The worst is far behind us now

We'll make it out of here somehow

Meet me in the aftermath

Oh Meet me in the aftermath


若我们能度过这场风暴

回到从前

答应我不要再回顾过往

最坏的已被我们抛在身后

我们总会好起来的

与我在劫后相聚

与我在劫后相聚


If we can make it through this storm

And become who we were before

Promise me we'll never look back

The worst is far behind us now

We'll make it out of here somehow

Meet me in the aftermath

Oh Meet me in the aftermath

Meet me in the aftermath


若我们能度过这场风暴

回到从前

答应我不要再回顾过往

最坏的已被我们抛在身后

我们总会好起来的

与我在劫后相聚

与我在劫后相聚


评论
热度(5)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER