冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

Rainy Day - Coldplay

【歌词翻译】Rainy Day – Coldplay(百日翻译DAY 007)

今天又落雨,网络仍奸邪【趴着


Then there was rain
The sky wore a veil of gold and green
At night it was the bright of the moon with me
Time is just floating away
Then there was rain

雨落下
天色显出轻纱般的金绿相间
夜中明亮的月色与我同在
时间就这样过去
雨落了下来

The sound foundations are crumbling
Through the ground comes a bit of a-tumbling
And time was just floating away
Oh rainy day, come 'round 
Sometimes i just want it to slow down
And we're separated now, i'm down
But I love when you come over to the house
I love it when you come 'round to my house
 
喷泉的声响消退了 
地面一片泥泞 
时间就这么流逝 
下雨天 来坐坐吧 
有时我会希望时间过得慢一点 
当我们分开 我感觉失落 
我爱你来拜访我的时光 
我爱你来我的房子闲坐的时光 


总算赶上了!!!


评论
热度(1)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER