冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

My Generation - The Who

【歌词翻译】My Generation – the Who(百日翻译DAY 013)


每一个时代都有自己的特色,天真荒诞寻求自由,人在世代里,或不在世代里,哪个能看得更清楚?

People try to put us d-down

(Talkin' 'bout my generation)

Just because we get around

(Talkin' 'bout my generation)

Things they do look awful c-c-cold

(Talkin' 'bout my generation)

I hope I die before I get old

(Talkin' 'bout my generation)


人们试图把我们驳倒

(谈论我的世代)

只因我们聚集起来

(谈论我的世代)

他们做的事是那么的冷酷而可怕

(谈论我的世代)

我希望我能在老去之前死去

(谈论我的世代)


My generation

This is my generation, baby


我的世代

这是我的世代 亲爱的


Why don't you all f-fade away

(Talkin' 'bout my generation)

Don't try to dig what we all s-s-say

(Talkin' 'bout my generation)

I'm not trying to cause a big s-s-sensation

(Talkin' 'bout my generation)

I'm just talkin' 'bout my g-g-generation

(Talkin' 'bout my generation)


你们为什么还不退场

(谈论我的世代)

不要试图深究我们的所言

(谈论我的世代)

我并不是要造成多大的影响

(谈论我的世代)

我只是在讨论我的世代

(谈论我的世代)


My generation

This is my generation, baby


我的世代

这是我的世代 亲爱的


Why don't you all f-fade away

(Talkin' 'bout my generation)

And don't try to d-dig what we all s-s-say

(Talkin' 'bout my generation)

I'm not trying to cause a b-big s-s-sensation

(Talkin' 'bout my generation)

I'm just talkin' 'bout my g-g-generation

(Talkin' 'bout my generation)


你们为什么还不退场

(谈论我的世代)

不要试图深究我们的所言

(谈论我的世代)

我并不是要造成多大的影响

(谈论我的世代)

我只是在讨论我的世代

(谈论我的世代)


My generation

This is my generation, baby

My, my, my, my generation

My, my, my, my generation


我的世代

这是我的世代 亲爱的

我的、我的、我的、我的世代

我的、我的、我的、我的世代


People try to put us d-down

(Talkin' 'bout my generation)

Just because we g-g-get around

(Talkin' 'bout my generation)

Things they do look awful c-c-cold

(Talkin' 'bout my generation)

Yeah, I hope I die before I get old

(Talkin' 'bout my generation)


人们试图把我们驳倒

(谈论我的世代)

只因我们聚集起来

(谈论我的世代)

他们做的事是那么的冷酷而可怕

(谈论我的世代)

我希望我能在老去之前死去

(谈论我的世代)


My generation

This is my generation, baby

My, my, my, my generation

My, my, my, my generation


我的世代

这是我的世代 亲爱的

我的、我的、我的、我的世代

我的、我的、我的、我的世代


Talkin' 'bout my generation

(My generation)

Talkin' 'bout my generation

(My generation)

Talkin' 'bout my generation

(Is my generation baby)

Talkin' 'bout my generation

(This is my generation)


讨论我的世代

(我的世代)

讨论我的世代

(我的世代)

讨论我的世代

(是我的世代 亲爱的)

讨论我的世代

(这是我的世代)


Talkin' 'bout my generation

(This is my generation)

Talkin' 'bout my generation

(This is my generation)

Talkin' 'bout my generation

(This is my generation)

Talkin' 'bout my generation

(This is my generation)


讨论我的世代

(我的世代)

讨论我的世代

(我的世代)

讨论我的世代

(是我的世代 亲爱的)

讨论我的世代

(这是我的世代)


Songwriters

PETER TOWNSHEND


评论
热度(1)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER