冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

No Promises - Shayne Ward

【歌词翻译】No Promises – Shayne Ward(百日翻译DAY 017)


一直都会有人来来去去,坚强起来,my girl.
需要静养的日子,默默在家,看书翻译听歌写大纲,合爪。

Hey baby, when we are together

Doing things that we love

Every time you're near I feel like I'm in heaven

Feeling high

I don't want to let go, girl

I just need you to know, girl


亲爱的 当我们在一起时

做着一些我们喜爱的事

当你靠近 我觉得我像是在天堂

感觉情绪高涨

我不想放手

我只想令你知晓 亲爱的


I don't wanna run away

Baby, you're the one I need tonight

No promises

Baby, now I need to hold you tight

I just wanna die in your arms here tonight


我不想离去

亲爱的 你是我今晚所欲

无需承诺

亲爱的 我想要抱紧你

今晚我只想在你臂弯里溘然长逝


Hey baby, when we are together

Doing things that we love

Every time you're near I feel like I'm in heaven

Feeling high

I don't want to let go, girl

I just need you to know, girl


亲爱的 当我们在一起时

做着一些我们喜爱的事

当你靠近 我觉得我像是在天堂

感觉情绪高涨

我不想放手

我只想令你知晓 亲爱的


I don't wanna run away

Baby, you're the one I need tonight

No promises

Baby, now I need to hold you tight

I just wanna die in your arms


我不想离去

亲爱的 你是我今晚所欲

无需承诺

亲爱的 我想要抱紧你

今晚我只想在你臂弯里溘然长逝


I don't wanna run away

I want to stay forever through time and time

No promises


我不想离去

我想永远留在你身边

无需承诺


I don't wanna run away

I don't wanna be alone

No promises

Baby, now I need to hold you tight

Now and forever, my love

No promises


我不想离去

我不想孤单一人

无需承诺

亲爱的 我想要抱紧你

从现在到永远 我的爱人

无需承诺


I don't wanna run away

Baby, you're the one I need tonight

No promises

Baby, now I need to hold you tight

I just wanna die in your arms here tonight

我不想离去

亲爱的 你是我今晚所欲

无需承诺

亲爱的 我想要抱紧你

今晚我只想在你臂弯里溘然长逝


I don't wanna run away

Baby, you're the one I need tonight

No promises

Baby, now I need to hold you tight

I just wanna die in your arms here tonight


我不想离去

亲爱的 你是我今晚所欲

无需承诺

亲爱的 我想要抱紧你

今晚我只想在你臂弯里溘然长逝


Songwriters

LUCAS SIEBER, JONAS SCHROEDER


评论
热度(1)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER