冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

I have a dream - ABBA

【歌词翻译】I Have Dream - ABBA(百日翻译DAY 043)


写在前面:追梦的心,是梦想实现的大前提。


ATTENTION:禁转,可采取自行开贴并注明译者和出处的方式,谢谢^_^


I have a dream, a song to sing

To help me cope with anything

If you see the wonder of a fairy tale

You can take the future even if you fail

I believe in angels

Something good in everything I see

I believe in angels

When I know the time is right for me

I'll cross the stream, I have a dream


我有一个梦 我要为此歌唱

助我战胜一切

如果你得见童话中的奇迹

那么你就可以迎来未来 即使是失败了

我相信天使

万物我之所见都有美好在其中

我相信天使

当我知晓对我而言这就是对的时间

我走过溪流 我有一个梦


I have a dream, a fantasy

To help me through reality

And my destination makes it worth the while

Pushing through the darkness still another mile

I believe in angels

Something good in everything I see

I believe in angels

When I know the time is right for me

I'll cross the stream, I have a dream

I'll cross the stream, I have a dream


我有一个梦 一个幻想

助我超脱于现实

我的目标令其价值万千

迎来曙光尚待时日

我相信天使

万物我之所见都有美好在其中

我相信天使

当我知晓对我而言这就是对的时间

我走过溪流 我有一个梦

我走过溪流 我有一个梦


I have a dream, a song to sing

To help me cope with anything

If you see the wonder of a fairy tale

You can take the future even if you fail

I believe in angels

Something good in everything I see

I believe in angels

When I know the time is right for me

I'll cross the stream, I have a dream

I'll cross the stream, I have a dream


我有一个梦 我要为此歌唱

助我战胜一切

如果你得见童话中的奇迹

那么你就可以迎来未来 即使是失败了

我相信天使

万物我之所见都有美好在其中

我相信天使

当我知晓对我而言这就是对的时间

我走过溪流 我有一个梦


Songwriters

ANDERSSON, BENNY GORAN BROR / ULVAEUS, BJOERN K.


评论
热度(5)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER