冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

To Be With You - Mr. Big

【歌词翻译】To Be With You – Mr. Big(百日翻译DAY 076)


写在前面:如果有爱、希望和默契的魔法在,这个世界也不错呢^_^

Hold on little girl

Show me what he's done to you

Stand up little girl

A broken heart can't be that bad


振作起来 亲爱的女孩

告诉我他都做了什么

坚强起来 亲爱的女孩

一颗破碎的心亦可弥补


When it's through, it's through

Fate will twist the both of you

So come on baby, come on over

Let me be the one to show you


当一切过去 事情总会过去的

你们一定可以扭转命运

所以 亲爱的 来吧

让我陪在你身边


I'm the one who wants to be with you

Deep inside I hope you feel it too

Waited on a line of greens and blues

Just to be the next to be with you


我好想好想与你在一起

深深希望你也有同感

我就这样在人群里苦等

只希望我是下一个陪伴你的人


Build up your confidence

So you can be on top for once

Wake up, who cares about

Little boys that talk too much


重拾信心

你就不会再失落

快醒醒 谁会在意呢

男孩子总是太多话


I've seen it all go down

Your game of love was all rained out

So come on baby, come on over

Let me be the one to hold you


我把一切都看在了眼里

你的恋爱游戏已经全泡汤了

所以 亲爱的 来吧

让我成为那个守护你的人


I'm the one who wants to be with you

Deep inside I hope you feel it too

Waited on a line of greens and blues

Just to be the next to be with you


我好想好想与你在一起

深深希望你也有同感

我就这样在人群里苦等

只希望我是下一个陪伴你的人


Why be alone when we can be together baby?

You can make my life worthwhile

I can make you start to smile


当我们能相互陪伴 为何要选择孤单

你可以令我的生命精彩

我可以令你重拾笑容


When it's through, it's through

Fate will twist the both of you

Come on baby, come on over

Let me be the one to show you


当一切过去 事情总会过去的

你们一定可以扭转命运

所以 亲爱的 来吧

让我陪在你身边


I'm the one who wants to be with you

Deep inside I hope you feel it too

Waited on a line of greens and blues

Just to be the next to be with you


我好想好想与你在一起

深深希望你也有同感

我就这样在人群里苦等

只希望我是下一个陪伴你的人


I'm the one who wants to be with you

Deep inside I hope you feel it too

Waited on a line of greens and blues

Just to be the next to be with you


我好想好想与你在一起

深深希望你也有同感

我就这样在人群里苦等

只希望我是下一个陪伴你的人


Just to be the next to be with you


只希望我是下一个陪伴你的人


Songwriters

GRAHAME, DAVID RICHARD/MARTIN, ERIC LEE


评论
热度(5)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER