冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

Goodbye To You - Michelle Branch

【歌词翻译】Goodbye to You – Michelle Branch(百日翻译DAY 087)


写在前面:世间的所有相遇,都是离别的序言。

ATTENTION:禁转。谢谢^_^

Of all the things I've believed in

I just want to get it over with

Tears from behind my eyes but I do not cry

Counting the days pass me by


所有我坚信之物

我只想超脱而去

泪水盈眶而出 我并未哭泣

数着日子度过


I've been searchin' deep down in my soul

Words that I'm hearin' are starting to get old

It feels like I'm startin' all over again

The last three years were just pretend

And I said


我深切的于灵魂中求索

我所听闻之言开始变得老套

感觉就像我又一次重新开始

之前的三年只是妄想

如我所言


Goodbye to you

Goodbye to everything that I knew

You were the one I loved

The one thing that I tried to hold onto


向你告别

向我熟知的一切说再见

你曾是我之挚爱

是我想一直在一起的人


I still get lost in your eyes

And it seems that I can't live a day without you

Closin' my eyes and you chase my thoughts away

To a place where I am blinded by the light

But it's not right, ahh


我仍会迷失在你的眼眸里

我像是离了你就活不下去

闭目合眼 你挥去了我的思绪

要去强光盲目之地

但这样不好


Goodbye to you

Goodbye to everything that I knew

You were the one I loved

The one thing that I tried to hold on to


向你告别

向我熟知的一切说再见

你曾是我之挚爱

是我想一直在一起的人


And it hurts to want everything

And nothin' at the same time

I want what's yours and I want what's mine

I want you but I'm not givin' in this time


想要抓住一切只会受伤

只会失去一切

我想要属于你的一切 我想要属于我的全部

我想要你 这次我不会退让


Goodbye to you

Goodbye to everything that I knew

You were the one I loved

The one thing that I tried to hold onto


向你告别

向我熟知的一切说再见

你曾是我之挚爱

是我想一直在一起的人


Goodbye to you

Goodbye to everything I thought I knew

You were the one I loved

The one thing that I tried to hold onto

The one thing that I tried to hold onto


向你告别

向我熟知的一切说再见

你曾是我之挚爱

是我想一直在一起的人

是我想一直在一起的人

是我想一直在一起的人


One thing that I tried to hold onto

And when the stars fall I will lie awake

You're my shooting star


是我想一直在一起的人

当星辰陨落我清醒的躺倒

你是我的流星啊


Songwriters

BRANCH, MICHELLE


评论
热度(5)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER