冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

【文字翻译】Across the Wall – Ch1(30)(百日翻译DAY XL)

【文字翻译】Across the Wall – Ch1(30) – Garth Nix(百日翻译DAY  XL)


写在前面的ATTENTION:本书的一切权利属原作者及出版社所有,本人翻译纯属自娱自乐的练习,请支持正版。若有不妥之处请及时指出,保证会及时删档撤文。若有bug也请各位不吝赐教,谢谢。


“I’m a trader, out of Belisaere,” he said. “I’ve always done a bit of business with some folks in Bain, as my father did before me, and his father before him. We’ve a Permission from the King, and a Permit from your government. I only come down here every now and then, when I’ve got something special-like that I know Mr. Dorrance’s lot will be interested in, same as my old dad did for Mr. Dorrance’s granddad—”


“我是一位来自贝里塞尔的贸易商,”他说道,“我一直跟拜恩当地人做点小生意,就像我父亲、以及他父亲做的那样。我们得到了国王的许可,以及来自你们政府的许可。我不经常来这里,通常我来是因为我搞到了一些多瑞丝阁下可能会感兴趣的东西,也就像我老爹对多瑞丝阁下的祖父——”


Tbc


评论
热度(1)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER