冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

How Long Will I Love You - Ellie Goulding

【歌词翻译】How Long Will I Love You - Ellie Goulding(百日翻译DAY LV)


写在前面:相互为伴的时间,更久、更久一点吧【合爪

ATTENTION:转载请注明译者和出处,谢谢^_^


How long will I love you

As long as stars are above you

And longer if I can

How long will I need you

As long as the seasons need to

Follow their plan


我会爱你多久

群星在上

或更久 若我可以

我会渴求你多久

与时光同寿

顺应时流


How long will I be with you

As long as the sea is bound to

Wash up on the sand


我能陪你多久

远至天涯海角

海枯石烂


How long will I want you

As long as you want me to

And longer by far

How long will I hold you

As long as your father told you

As long as you can


我将需求多久

若你渴求我

越久越好

我可拥住你多久

如你之父辈所言

如你所愿


How long will I give to you

As long as I live through you

However long you say


我可奉献于你多久

直到生命的尽头

伴你终生


How long will I love you

As long as stars are above you

And longer if I may


我会爱你多久

群星在上

或更久 若我可以


How long will I love you

As long as stars are above you


我会爱你多久

群星在上


Songwriters

SCOTT, MIKE


评论
热度(3)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER