冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

I Have A Dream (Remix) - Westlife

【歌词翻译】I Have A Dream – Westlife(百日翻译DAY 70)

第70天到达!!!【感动得滚来滚去的我=www=
这首歌的原版和这个翻唱版都很好喵嘤。不禁想起了我初到村里的那一年,某音乐剧刚上映不久,当时的tutor还在课堂上放了片段然后一起讨论,不知不觉的,都过了那么久了~

为了庆祝70日里程碑到着,送上歌词翻译汇总的WORD文件下载,引用请注明出处,谢谢^_^

下载请戳♂


I have a dream, a song to sing

To help me cope with anything

If you see the wonder of a fairy tale

You can take the future even if you fail


我有一个梦想 为此歌唱一曲
助我战胜一切
若你看到一个童话般的奇迹
即使失败 你亦可畅想未来

I believe in angels

Something good in everything I see

I believe in angels

When I know the time is right for me


我相信天使
万事万物皆有美好一面
我相信天使
当我知晓时间于我为公平的

I'll cross the stream, I have a dream


我会走过河流 我有一个梦想

 

I have a dream, a fantasy

To help me through reality

And my destination makes it worth thewhile

Pushing through the darkness still anothermile


我有一个梦想 一个幻想
助我直面现实
我的目标赋予其价值
带我走出黑暗 继续上路

I believe in angels

Something good in everything I see

I believe in angels

When I know the time is right for me


我相信天使
万事万物皆有美好一面
我相信天使
当我知晓时间于我为公平的

I'll cross the stream, I have a dream

I'll cross the stream, I have a dream


我会走过河流 我有一个梦想
我会走过河流 我有一个梦想

I have a dream, a song to sing

To help me cope with anything

If you see the wonder of a fairy tale

You can take the future even if you fail


我有一个梦想 为此歌唱一曲
助我战胜一切
若你看到一个童话般的奇迹
即使失败 你亦可畅想未来

I believe in angels

Something good in everything I see

I believe in angels

When I know the time is right for me


我相信天使
万事万物皆有美好一面
我相信天使
当我知晓时间于我为公平的

I'll cross the stream, I have a dream

I'll cross the stream, I have a dream


我会走过河流 我有一个梦想
我会走过河流 我有一个梦想

Songwriters

Ulvaeus, Bjoern K / Andersson, Benny


评论
热度(3)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER