冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

It's Raining Again (Smile) - Skylar Grey

【歌词翻译】It's Raining Again – Holly Brook(百日翻译DAY 80)

(版本没错,歌者现在用的名字是Skylar Grey)

今天又是一个雨天,所以继续来选一首“雨歌”^_^(第80天到达,感动\(^o^)/~)

It's raining again

Tellme something I don't know

Thisplace can make you dizzy

Sweetdream didn't show

Walkedacross the finish line

Wouldyou believe?

Yeah...

雨又下了起来
告诉我一些我所不知之事
这地方令我头晕目眩
从没有什么甜美的梦境
走过终点线
你会相信吗?

It'sraining again

Iwon't say I didn't know

Thatit would come so early

Myclock radio playing static every time

Andbreaking up my pearly tea stained

Smileif you can

I'mwith you till the end

That'sall I wanna do

雨又下了起来
我不会说我并不知晓
雨季到来的如此早
我的收音机闹钟整日都静静的开着
还打翻了我的有色奶茶
可以的话 微笑吧
我会一直陪着你
这是我的心愿

It'sraining again

Andyou're cutting in and out

Likeintermittent heart-ache

Yeah,I saw the sign

Itsaid slippery when wet

Thewater's washing out your painted

雨又下了起来
你来了又去
就像时隐时现的心痛
是啊 我看到了警示牌
上书 地面湿滑
水洗去了你留下的痕迹

Smileif you can

I'mwith you till the end

That'sall I wanna do

Smileif you can

I'mwith you till the end

That'sall I wanna do

Tillthe end

That'sall I wanna do

可以的话 微笑吧 
我会一直陪着你 
这是我的心愿 
可以的话 微笑吧 
我会一直陪着你 
这是我的心愿 
一直陪着你 
这是我的心愿


评论
热度(3)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER