冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

Cry On My Shoulder - Deutschland sucht den Superstar、Various Artists

【歌词翻译】Cry On My Shoulder - Deutschland Sucht Den Superstar(百日翻译DAY 81)

*感谢亲爱的小伙伴彦点歌

If the hero never comes to you

If you need someone you're feeling blue

If you wait for love and you're alone

If you call your friends nobody's home


若你的勇者从未来到你身边
若你在悲伤时需要陪伴
若你孤单地等爱降临
若你在家中无人时呼朋引伴

You can run away but you can't hide

Through a storm and through a lonely night

Then I'll show you there's a destiny

The best things in life they are free


你能逃离却无处可躲
经历暴风雨或度过了孤独一夜
我会令你知晓宿命所在
最重要的是 这一切无需代价

But if you wanna cry

Cry on my shoulder

If you need someone

Who cares for you

If you're feeling sad

Your heart gets colder

Yes I show you what real love can do


但若你悲伤欲泣
想靠在我肩头落泪
若你需要
有一人关爱你
若你感觉伤心
你的心内发冷
我会令你感受到真爱的力量

If your sky is grey oh, let me know

There's a place in heaven where we'll go

If heaven is a million years away

Oh, just call me and I'll make your day

When the nights are gettin' cold and blue

When the days are gettin' hard for you

I will always stay here by your side

I promise you I'll never hide


若你感觉心底灰暗 那就告诉我
我们可以一起往天堂去
若天堂相距百万年之遥
呼唤我 我会为你做好一切安排
当夜晚于你变得寒冷忧郁
当生活于你变得艰难困苦
我会一直陪在你身边
我向你保证 我不会走开

But if you wanna cry

Cry on my shoulder

If you need someone

Who cares for you

If you're feeling sad

Yourheart gets colder

Yes I show you what real love can do


但若你悲伤欲泣
想靠在我肩头落泪
若你需要
有一人关爱你
若你感觉伤心
你的心内发冷
我会令你感受到真爱的力量

But if you wanna cry

Cry on my shoulder

If you need someone

Who cares for you

If you're feeling sad

Your heart gets colder

Yes I show you what real love can do


但若你悲伤欲泣
想靠在我肩头落泪
若你需要
有一人关爱你
若你感觉伤心
你的心内发冷
我会令你感受到真爱的力量

What real love can do

What real love can do

What love can do

What love can do

Love can do

真爱的力量
真爱的力量
爱的含义
爱的含义
爱所能做到的

Songwriters:BOHLEN, DIETER


暂时就让音乐陪着我吧。
我好想念你们,快回来啊,喵嘤


评论
热度(1)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER