冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

I Wanna Grow Old with You - Westlife

【歌词翻译】I Wanna Grow Old With You – Westlife(百日翻译DAY 002)


百日二期的第二天,天落雨,风有点凉~

Another day without your smile

Another day just passes by

But now I know how much it means

For you to stay right here with me


又一日 看不到你的笑颜

又一日 只是悄然逝去

但我明了此间的内涵

只因你就在我身边


The time we spent apart will make our love grow stronger

But it hurt so bad, I can't take it any longer


我们分别度过的时光让我们的爱意加深

但这也伤我至深 我再也无法忍受哪怕多一刻


I wanna grow old with you

I wanna die lyin' in your arms

I wanna grow old with you

I wanna be lookin' in your eyes

I wanna be there for you

Sharin' in everything you do

I wanna grow old with you


我想与你一同变老

我想在你臂弯里安然逝去

我想与你一同变老

我想映在你瞳中

我想陪在你身边

与你共享时光

我想与你一同变老


A thousand miles between us now

It causes me to wonder how

Our love tonight

(Our love tonight)

Remains so strong

(Remains so strong)

It makes our risk right all along

(It makes our risk)


我们远隔千里

让我不禁在想 怎么会

今夜 我们的爱

仍然浓厚

令我们为此所冒的风险都物超所值


The time we spent apart will make our love grow stronger

But it hurt so bad, I can't take it any longer


我们分别度过的时光让我们的爱意加深

但这也伤我至深 我再也无法忍受哪怕多一刻


I wanna grow old with you

I wanna die lyin' in your arms

I wanna grow old with you

I wanna be lookin' in your eyes

I wanna be there for you

Sharin' in everything you do

I wanna grow old with you


我想与你一同变老

我想在你臂弯里安然逝去

我想与你一同变老

我想映在你瞳中

我想陪在你身边

与你共享时光

我想与你一同变老


Things can come and go, I know

(Things can come and go)

But baby I believe

Something's burnin' strong between us

It makes it clear to me


我知世事变迁

可是 亲爱的 我相信

我们心内热烈燃烧的某物

令我心清澈


I wanna grow old with you

I wanna die lyin' in your arms

I wanna grow old with you

I wanna be lookin' in your eyes

I wanna be there for you

Sharin' in everything you do


我想与你一同变老

我想在你臂弯里安然逝去

我想与你一同变老

我想映在你瞳中

我想陪在你身边

与你共享时光


I wanna grow old with you

I wanna die lyin' in your arms

I wanna grow old with you

I wanna be lookin' in your eyes

I wanna be there for you

Sharin' in everything you do


我想与你一同变老

我想在你臂弯里安然逝去

我想与你一同变老

我想映在你瞳中

我想陪在你身边

与你共享时光

我想与你一同变老


I wanna grow old with you

I wanna die lyin' in your arms

i wanna grow old with you...


我想与你一同变老

我想在你臂弯里安然逝去

我想与你一同变老


Songwriters

MCFADDEN, BRIAN / EGAN, KIAN JOHN FRANCIS / FILAN, SHANE


评论
热度(3)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER