冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

Knockin' on Heaven's Door - Bob Dylan

【歌词翻译】Knockin' On Heaven's Door - Bob Dylan(百日翻译DAY XI+)

写在前面:是一首背弃者的悔过歌……Only time could tell...

ATTENTION:禁转!请自己开贴并注明译者和出处❤

Mama take this badge from me

I can't use itanymore

It's gettingdark too dark to see

Feels like I'mknockin' on heaven's door


妈妈 把我的警徽拿走
我再也不配示之于人
天黑了 太暗了什么也看不清
感觉我在敲打天堂之门

Knock-knock-knockin'on heaven's door, hey, hey, hey, hey, yeah

Knock-knock-knockin'on heaven's door

Knock-knock-knockin'on heaven's door, yeah

Knock-knock-knockin'on heaven's door, yeah


敲-敲-敲打天堂之门
敲-敲-敲打天堂之门
敲-敲-敲打天堂之门
敲-敲-敲打天堂之门

Mama put my gunsin the ground

I can't shootthem anymore

That cold blackcloud is comin' down

Feels like I'mknockin' on heaven's door


妈妈 埋我的枪入土
我已无法击毙恶徒
冷酷的黑云降下
感觉我在敲打天堂之门

Knock-knock-knockin'on heaven's door, hey, hey, hey, hey, yeah

Knock-knock-knockin'on heaven's door

Knock-knock-knockin'on heaven's door, yeah

Knock-knock-knockin'on heaven's door, yeah


敲-敲-敲打天堂之门
敲-敲-敲打天堂之门
敲-敲-敲打天堂之门
敲-敲-敲打天堂之门

Songwriters

Bob Dylan


评论
热度(2)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER