冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

Burning - Maria Arredondo

【歌词翻译】Burning - Maria Arredondo(百日翻译DAY XIII)


写在前面:彷徨的心……

ATTENTION:禁转!请自行开贴并注明译者出处,谢谢❤


Passion is sweet

Love makes weak

You said you cherised freedom so

You refused to let it go


激情如此甜美

爱令人脆弱

你说你亦珍惜自由

你不愿放手


Follow your faith

Love and hate

never failed to seize the day

Don't give yourself away


追随信仰

爱与恨

从未放弃朝夕必争

不要自暴自弃


Oh when the night falls

And your all alone

In your deepest sleep

What are you dreaming of


当夜色降临

你孤身一人

于你最深的睡眠中

你梦到了什么


My skin's still burning from your touch

Oh I just can't get enough

I said I wouldn't ask for much

But your eyes are dangerous

So the tought keeps spinning in my head

Can we drop this masquerade

I can't predict where it ends

If you're the rock I'll crush against


你的抚摸令我心醉神迷

可我并未满足

我说过我不会索求太多

但你的眼神如此可怕

思绪在我脑中盘旋不去

我们可否不再假面虚应

我无法确知末路何在

但我甘愿飞蛾扑火


Trapped in a crowd

Music's loud

I said I loved my freedom too

Now im not so sure i do


在人群里设下陷阱

音乐声大作

我说过我亦热爱自由

但如今的我不再确定


All eyes on you

Wings so true

Better quit while your ahead

Now im not so sure i am


视线完全追随你

羽翼坚定

情浓之时最好分离

但我不确定我可以


Oh when the night falls

And your all alone

In your deepest sleep

What are you dreaming of


当夜色降临

你孤身一人

于你最深的睡眠中

你梦到了什么


My skin's still burning from your touch

Oh I just can't get enough

I said I wouldn't ask for much

But your eyes are dangerous

So the thought keeps spinning in my head

Can we drop this masquerade

I can't predict where it ends

If you're the rock I'll crush against


你的抚摸令我心醉神迷

可我并未满足

我说过我不会索求太多

但你的眼神如此可怕

思绪在我脑中盘旋不去

我们可否不再假面虚应

我无法确知末路何在

但我甘愿飞蛾扑火


My soul, my heart

If your near or if your far

My life, my love

You can have it all


我之魂灵 我的心

无论你距离远近

我的生命 我的爱

你尽可全盘收下


Oh when the night falls

And your all alone

In your deepest sleep

What are you dreaming of


当夜色降临

你孤身一人

于你最深的睡眠中

你梦到了什么


My skin's still burning from your touch

Oh I just can't get enough

I said I wouldn't ask for much

But your eyes are dangerous

So the thought keeps spinning in my head

Can we drop this masquerade

I can't predict where it ends

If you're the rock I'll crush against


你的抚摸令我心醉神迷

可我并未满足

我说过我不会索求太多

但你的眼神如此可怕

思绪在我脑中盘旋不去

我们可否不再假面虚应

我无法确知末路何在

但我甘愿飞蛾扑火


If you're the rock i'll crush against


但我甘愿飞蛾扑火


评论
热度(4)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER