冰菓雪喵团

こちらは猫ではなくぬこだ☆
蒼空がすきのゆきみとでした(❤︎.*´꒳`)
每日三省吾自身,今天翻译什么,明天翻译什么,还有什么没翻译=w=
译者之路探究求索,惟愿不改初心❤
七期、出发ฅ( ̳• ·̫ • ̳ฅ)にゃ♡

【文字翻译】Across the Wall – Ch1 (61)(百日翻译 - 第二十七日)



【文字翻译】Across the Wall – Ch1 (61) – Garth Nix (百日翻译 - 第二十七日)


写在前面的ATTENTION:本书的一切权利属原作者及出版社所有,本人翻译纯属自娱自乐的练习,请支持正版。若有不妥之处请及时指出,保证会及时删档撤文。若有bug也请各位不吝赐教,谢谢。


“Just a moment,” said Nick. “I’ve had a thought. Malthan can take a message from me over to my uncle, the Chief Minister, at the Golden Sheaf. Then someone from his staff can take Malthan to the nearest station.”


“稍等一下,”尼克说,“我有个想法。马尔坦可以帮我给伯伯带个信。我伯伯,也就是总理,现在在金色希尔福。之后我伯伯那边的工作人员可以把他带去最近的火车站。”


“One of my men would happily take a message for you, sir,” said Sergeant Hodgeman. “And Dorrance Halt is much closer than the Golden Sheaf. That’s all of twenty miles away.”


“我的同事很乐意帮你带个信的,阁下。”霍奇曼军士道,“而且多瑞丝小站离得比金色希尔福近多了,有20英里远。”


评论
热度(3)

© 冰菓雪喵团 | Powered by LOFTER